Pages

Tuesday, July 6, 2010

kalaulah aku bg lebih tumpuan dulu...

alhamdulillah aku dpt meneruskan semester aku utk ke semester 2. masa dpt result alhamdulillah aku lulus. tgk dgn umi. ada 2paper fail. so kena repeat. masa tu umi ckp takpelah faris, janji dpt smbong. sedap hati aku dgr. bila ckp dgn ayah oklah tu. tu pun tak bagus lg. byk maen. kan ke aku tetinggal sebulan. sbb rayuan tuka kos. haihh. kira baguslah aku lulus. tp ni bukan cerita dia.

cerita sebenarnya, aku kena drop 4paper utk semester 2 pnya subjek. imd151-154.
sbb aku nyer status P1. jd aku tepaksa drop keempat2 paper. sbb kena repeat 2paper dr semester1.mula2 aku igt takde effect ape2. rupa2nya begini jdnya(ayat sekolah sdkit).aku cuma layak utk amek 4paper saje dis semester. BEL260,CTU151 ngan 2paper repeat tesebut. sbb credit hour aku dr max.23 jd 12 saja. jd 4paper plus ko. agak kecewa aku dgr berita ni. aku igt boleh drop 2paper dis sem utk amek 2paper repeat. rupa2nya aku tak layak langsung utk amek paper subjek penting semester ni. rasa hilang semangat aku, rase mcm kosong je. taktau apa nak buat. hilang arah pon ade gak. malas nak cerita kt kawan, cerita kt cni jelahkan. aku rase cm besok malas je masok class afta tau berita yg amat tak menggembirakan ni. aku rase cm nak tidur je puas2. besok bangun dah cerita baru(byk sgt tgk kartun ni). aku downdowndown. gila ah. nak quit pon ada, nak balik shahalam borak2 dgn umi pon ada. semangat o semangat! mana kau pegi? dulu kau kuat,sentiasa ada kt sisi. skrg mana kau hilang bila aku perlukan kau. aku sgt perlukan kau semangat. umi ayah, doakan faris kuat, rase cm nak balik je. malas nak smbong. tp nanti faris akan kecewakan umi ayah. FARIS KUATLAH CKIT FARIS OIII!!! arghhhhh


~kenapalah dulu aku tak beri tumpuan sepenuhnya.kalau tak mesti tak jadi susah mcm ni.
ehh aku focus, tp mungkin takde rezeki utk lulus semuanya. alhamdulillah ya allah, sekurang2nya aku dpt menyambung semester, tidak seperti kawan yg laen yg gagal, mungkin mereka lg tak keruan dr ku ya allah.~

No comments:

Post a Comment