Pages

Monday, July 19, 2010

2in1

cerita dia bermula apabila...
sabtu malam ahad yg lepas tiba. dan ketika itu aku sedang bersiap2 utk kelatihan silat. sedang aku lipat baju utk dibawa tiba2 ada bayang2 besar yg menutupi bayang2 aku. pada ketika itu hanya aku seorang sahaja yg berada didalam bilik. aku berkata pada diri aku mungkin ada gangguan letrik agaknya.jd lampu mcm malap, itu yg mungkin mengakibatkan terlihatnya bayang besar sebentar td. jd aku pun dgn sikap acuh tidak acuh meneruskan niat utk berlatih silat mlm tu. sepanjang latihan tiada apa yg terjadi, cuma ketika hampir kepenghujung dan ketika itu cuma rakan yg baru masuk sahaja yg diminta utk menunjukkan apa yg mereka telah pelajari dan dgn tidak semenamena aku terpandang pada tiang lampu jalan, apa yg menarik perhatian aku adalah kelihatan seperti seseorg yg sedang melompat lompat kedepan dan patah balik dan kedepan.bukanlah sedang bejoging seperti yg aku maklumkan sebelum ini. bila aku lihat kembali tempat yg aku lihat org berlompat itu td,org tersebut telah hilang dr pandangan.aku lihat dr hujung kanan ke hujung kiri,langsung tiada kelibat org yg sedang melalui jalan itu. apa lagi,berderau darah aku.tp aku buat tdk tahu tidak mngerti. sehinggalah tamat latihan dan aku ceritakan pada guru silat, dia kata"selagi kita dlm gelanggang dia tak boleh ganggu kita,biarkan". dan aku ceritakan pada teman2,ada yg mengajuk kembali perbuatan makhluk/orang yg aku lihat sebentar td. aku kira untung, bernasib baik dan bersyukur kerana tiada sebarang gangguan yg dibuat pd kedua2 kejadian itu.

~dua2 kejadian jd pd mlm yg sama. dan aku dpt 2 pengalaman yg baru. ngehngehngeh.

No comments:

Post a Comment