Pages

Tuesday, July 20, 2010

aku sendiri pon tak paham...

kenapelah sejak akhir2 ni, sikap panas baran aku mule nak jd balik.
tak boleh langsung kawan2 nak gurau, mesti naek angin.
dulu baran ni dpt kawal, tp sekarang ni mcm dah tak boleh.
sikap penyaba pon ntah kemana. asyik nak naek angin je keja.
pasal hal sikit pon aku boleh nak marah kawan. nak tarik muka.
aku tak suka perasaan marah ni. rase mcm sial je bila marah.
kenape aku tak boleh jd penyaba? susah ke jd penyaba?
selama ni ape yg org buat org kate aku boleh saba.
cuma ada sesetgh yg aku naek angin jugaklah.

ataupun

aku dah lama saba ngan sikap kawan2?
diorg dah tak tahan dgn sikap aku yg terok, then kenakan aku balik?
diorg tak suka aku dats y diorg wat aku marah?

dah mmg sikap aku yg panas baran dr kecik.
tp aku dpt kawal ckit.
kadang2 rasa cm bodoh ngan diri sendiri, perasaan, emosi pulak yg kawal diri.
entahlah, kadang2 aku rasa penat.byk hati kena jaga.bila jaga hati diorg,
kadang2 diorg pulak tak pandai jaga hati kita. letih ngan semua ni.

*umi, kalau boleh faris nak balik.nak benti blaja.penat rasenye.semangat pon ntah mane.tp kalau faris balik,kalau faris benti blaja. umi ngan ayah pasti kecewa.faris rasa cm nak amek cuti je seminggu,nak tenangkan fikiran,nak lapangkan kepala, nak buang sikap panas baran tu jaoh2.faris rasa tak kuat duduk sini.tak ada semangat utk teman faris.kan bagus kalau faris buat benda laen dr buat apee yg faris buat skrg ni.kalau boleh,byk lg faris nak luahkan kt cni.tp faris rasa lebih baek yg selebihnya faris simpan.bia faris sorg je yg tau.walaupun faris tau kalau faris simpan faris akan sakit,tp elok faris tak diamkan saja.*

No comments:

Post a Comment