Pages

Thursday, July 29, 2010

perasaan.semangat.keyakinan.

baca je tajuk ape yg terus bermaen kt kepala korg?
ngehngehngeh
ni bukan lah psl cinta(perasaan).
tp sekadar utk aku luahkan apa yg aku rasa aku dah tak boleh simpan.
as student aku rasa aku patot luahkan bukan pendam.

perasaan aku sgt becampur baur skrg ni,
rasa cm nak nanges
rasa cm nak menjerit
rasa cm nak tidur je(rehat yg panjang)
rasa cm nak quit dr study

aku rasa semangat aku pon dah hilang
smpai aku rasa semangat tu sukar utk aku peroleh semula
smpai aku rasa semangat aku dah mcm tak sudi nak jd bestfriends aku
smpai aku rasa semangat aku tu dah mcm terkubur

keyakinan aku kian hari kian pudar(kian jauh kian hilang)
dah tak tau mana tempat utk aku bina blik keyakinan
nak g kaunserling aku rasa cm tak perlu(betul2 perlukan org utk berborak).

satu hari ni aku rasa asyik nak marah je.
badan penat moody dan mcm2 lg
psl benda kecik pon nak gadoh
ntahlah.

~sikit je kan aku luahkan? kalau byk2 aku luah kt sini utk post akan dtg ape lg aku nak ckp.hahaha~

No comments:

Post a Comment