Pages

Friday, February 8, 2013

Tiga biji Telur Ayam

Assalamualaikum...
08/02/13


  • Harini merupakan hari jadi Farid. 
  • Sempena dgn hari jadi dia member2 telah pun menyediakan kejutan yang merupakan telur ayam dan air 2 baldi. 
  • Dan sempena dengan itu juga aku terlibat sama kerana jarak 2hari yang memisahkan hari lahir kami.
  • Maka tak kurang 5biji telur telah pecah dikepala dan badan beliau. 
  • Tak kurang dengan itu tiga biji telur ayam dilempar dan ditepuk kat aku. 
  • Satu tepat didada kiri! 
  • Dua lagi ditepuk diblkg badan!
  • Nasib baik ketiga2 telur tu tak pecah! haha marah betul diorang tadi. 
  • Sbb aku datang suci balik pun suci. 
  • Sampai ada kata aku tak "sporting" kalau tak sporting takdanya aku datang meeting td. 
  • Nasib aku baik sbb telur tu tak pecah. 
  • tu je.
  • haha. 
  • Maka esok mereka akan melancarkan lagi serangan kepada aku! 
  • ingat aku nak datang? 
  • tak dptlah jack~~~





aku 3. korang 0! 
muahahaha

No comments:

Post a Comment