Pages

Saturday, April 23, 2011

BEL oohhh BEL

“Kehadapan lecturer bel yg ku sayangi. Saya berharap agar sir memberikan markah yang tinggi kepada saya. Oleh kerana bel tadi sangat tinggi nilai bahasa nya, maka saya dengan menggelabah citanya susah untuk memahami apalagi untuk menjawabnya. Saya juga berharap agak sir tak gagal kan saya. Saya dah cuba sehabes yang boleh. Dapat b pun jadilah sir. Janji saya tak perlu repeat paper bel sem depan. Saya dah taknak jumpa bel lagi, sebab saya rasa memang perlu berpisah dengan dia. Saya harap sir faham perasaan saya pada ketika ini.”
Korg rasa2 bagus tak kalau aku hantar mesej kat dia mcm ni? Hahahaha. Ni gurau2 je ye. Yang tak bergurau nya mmg susah bel td T.T sangat pening kepala nak jawab. Agak2nya macam manalah markah aku nanti. Isk isk… pening otak aku. Dahlah esok paper lg. nak stadi kepala pulak serabut pk pasal bel td. Cis kau bel! Punca! Haha. Mmg sangat tinggi ye penggunaan bahasa dlm exam td. Mmg lenguh otot mata mencari maksud dlm kamus. Dah jumpa pun masih tak paham lg*segelintir ajelah* bila tgk jam tinggal 45minit nak tamat dengan bermacam2 soalan masih tergantung, maka aku pun dengan cepatnya menjawab. Eh td awal2 tak boleh nak jawab, bila nak last2 minit boleh pulak? Cis! Mungkin kerana gangguan otaklah tadi. Tension aku! Aku dah tak boleh nak buat p usha kanan kiri depan belakang. Tgk kakzida bukan kemaen awalnya siap. Dah tu siap men signal ngan syidah n atul ajak kuar. Aku pun mengambil kesempatan itu utk keluar bersama. Hahahaha. Dahlah tak boleh jawab tadi. Cis lagi!

1 comment: