Pages

Sunday, April 10, 2011

kepada kawan yg bekenaan. harharhar

assalamualaikum...
haaaa entry post kali ni pasai kawan aku. *sbb ada ke patut dia post kat blog dia pasai aku? seb baek yg baek2 hahaha*.

dear kawan,

Aku minta maaf sebab dah nak masuk 5-6 bulan tak bertegur sapa dengan kau. Reason?Pertamanya mesej. phone aku rosak weyh masa tu. sampai tension kepala otak aku. siap kena lontar, baling, sepak terajang dan smack down, tp mcm tu jugak.

Keduanya kadang2 manusia pun letih kan? Kadang2 aku kena akui bila aku ada masa lapang aku suka habiskan dengan bertenang.*sejak masuk u ni kan kadar tensi nya tinggi mencecah puncak everest* Im so sorry for not reply-ing ur message. Penat otak aku. hahaha

Aku mula sebuk dengan program yang persatuan aku anjurkan dr awal sem hingga lah 26 mac haritu, baru lapang sikit sem aku. Baru dapat lapang, bukak mata tgk assignment pulak yang berlori2*sikit je pon sbb suka tangguh2 padan muka*itulah yang ketiga nya.

Keempatnya kalau kau im aku tak berbalas sbb aku ntah kat mana2 time tu, but sumtimes aku tgk movie. harharhar. Dan banyak lagi alasan aku nak bg kat kau sebenarnya. haha.

aku tahu kau tak mintak semua alasan ni kan? kau taknak tahu pun alasan aku yg berbaldi2 banyak ni kan? hahaha. 1st aku minta maaf sbb terus mendiamkan diri *walaupun aku sebenarnya aku ni pembising* 2nd aku minta maaf sbb buat kau terasa. 3rd aku minta maaf sbb aku jd yg mcm skrg ni. 4th aku minta maaf untuk 1 2 3. waahh boleh buat lagukan? hahaha. dahlah ehh janganlah terasa2 dengan aku. kadang2 aku ni memang letih yang melampau. yelah sejak jadi orang sebuk ni. tidur pun kat tikar*kesian tak? haha* ape2 pon im so sorry ye kawan!









p/s:perasan je aku kan? entah2 kau kata kat org len. ishishish. hahaha


No comments:

Post a Comment