Pages

Saturday, April 23, 2011

ketika final menjengah~~~

Assalamualaikum kawan2. Final sem ni merupakan final yg paling pelik bagi aku. Pelik sebab apa? Sebabnya aku asyik tidur, tidur, tidur. Tak pernah terjadi selama ni. Pelik2. Ok, final dah pun menjengah kita since 20/4 lg. Tengah sebuk2 orang fikir pasal final tulah ada terselit presentation.

Letih otak. Walaupun aku tak buat banyak kerja, tapi letih nak jawab pertanyaan kawan2 pasal benda yg sama. Dah lah kredit banyak habes. Cis. Maka bertarikh 20/4 telah berlangsung dengan jayanya presentation group aku dan group2 yg lain. Mujurlah puan ok haritu, boleh gelak2.
Masa group aku pya presentation agak kurang memuaskan, sebab ramai yg p dok borak kat blkg *agak mengecewakan sedikit*. Tp puan focus ye itu yg bagus nya -.- sebab group aku buat pasal interview. Jadi mmg sangat boring disitu, tp benda yg disampaikan tu penting n puan suruh diorg dengar n focus kat kitorang. Lepas je abes present, masing2 muka lega.
Tetiba dapat tahu kena pulak buat report. Aiyooo dengan tarikh kena hantar lg 3hari, dan paper yg ada keesokkan hari maka ahli kumpulan aku telah bersetuju utk membahagikan tugas. Yang buat 2org je *thanks makcik berdua XD* walaupun tarikh hantar dia dlm 3hari, aku dpt lihat ramai diantara kawan2 aku ni bersungguh2 menyiapkan report tu. Aku senyum je tengok keadaan tu dan aku terfikir bagus jugak puan buat macam tu. Boleh je diorang siapkan dalam masa yang ditetapkan, cuba kalau bagi awal2 mesti terlajak gak hantar. Hahaha.
Maka lepas siap report, aku kena focus kat final exam aku. Esok petang ada paper BEL311. Lusa petang IMD154 dan last paper aku hari selasa CTU264. Lepas tu dah boleh balik dah. Tapi sebelum fikir balik, aku kena focus betul2 kat paper2 yg tinggal ni. Takut kang fikir balik, paper2 tu karam. Susah aku. Haishhh. Jadi aku doakan agar kita semua memperoleh keputusan yg cemerlang dan lulus semua subjek pada peperiksaan semester ini. Semoga Allah memberikan kita apa yang kita hajati. Amin. J

No comments:

Post a Comment