Pages

Saturday, February 20, 2010

memessage...

msg da penohh... so na buang... ade msg dr org ntah sape yg ngaku die edy... kecewe ngan awek die...
tp sala anta kt org laen... bile tye ape masala die jwb "nom. awek gua dekat na same ngan nom. bro" aku gelak je bace... konon ayat touching... ahahahaha

ngah sebok2 na buang msg, bacela msg lame2... bukak satu2 msg... dah tu bace msg2 die(kawanbaekygdisayangi)... gelak aku sorg2(gile sedikitXD)... bacela 1msg ni psl sorg laki yg dok ngorat die nihhh (diberitahumlaluismsja)... dala dok sebok na ngorat dok kate aku itu ini... mmg na cari masala yg tade... ohhh btw name laki tu haziq(name sebena2nye)... kawan aku pnyer slambe kate "faris i punyaa..." tergelak n terindu skali kt die nihh ahaha ;( last2 ta dpt gak si haziq ni na tackel die nihh... sbb da ade calon laen (die ni mmg patot jd pngundikan???ahaha)

then tgk msg yg laen plak(dielghaha)... ade cite psl die ngan chalon2 die n yg da brator blakang die... dahsyatkan u??? giget mau??? ahaha... mcm2 citelaa kalau msg ngan die nihhh... da bace2 sayang plak na buang coz msg2 tuhh bole wat aku tersenyum o tergelak sorg2... bile aku tgk blik tarikh2 msg tuhh... dr form 5 dulu... lame simpan jd pekasam...hahaha... bole kate kerap gile ahh msg2 ngan die... pastu bace plak msg die waktu aku masok PLKN dulu... gile rindu time tuhh... when dpt phone je mesti msg die... smpai dlm hati tuhh rase cm na blik je jmpe die...haaaaaiiisshhhhhhhh...rindu2...

kua je dr PLKN die ajak jmpe... bile tgk je muke die time tuhh rase mcm aaahhhhhhh cm na pelok je die kuat2... borak2 ngan die... minum...makan... pastu die bole amek phone aku, die g call kawan PLKN aku die tye "faris ni ade pompuan laen ta kt sane???" ta cukop skali call na 2-3kali... "amboi faris awek kau call aku tye2 kuat cemburu btol" walhal... "die bkn awek akulaa... kawan je.." "kawan??? ta caye aku"... smpailaa ni kalau jmpe si member ni die mesti ckp "awek kau mmg cm tu ke???" -.- ... afta abes sesemue makan minum borak... die anta aku blik... bkn maen laju lg die bwk kete... ase cm jantong aku tetinggal kt blakang...ahahahaha

ta lame kua dr PLKN masok uitm... start dr masok u ni... kitorg da mule jarang2 msg... sampai beminggu2 kdg masok bulan2... smpai die kate aku sombong... mane sombong... aku takot t bile aku msg2 ngan die bf die mara die...aku tana die kene mara... kang die wat muke sedih tuu kesian plak...ahaha... smpaila hari ni aku da jrg msg ngan die... aku bukan ape... tana kacau rumah tangge org laen... kalau die bahagie ngan bf die, aku pon ase bahagie...waahhhh...ahaha... name si die ni illyana...riiiinnnduuuuuuuuuuuuuuu kt die sgt!!!



babe miss u soooo mucchhhh!!


No comments:

Post a Comment