Pages

Monday, March 15, 2010

TAUFAN UKHUWAH IMS/IMS FAMILY DAY

hari yg ta berape na penat sgt... program start pkol 8... aku dtg pkol 9.20... biasela tuhh enn... lewat2kan na ke program ahahah... pagi ade program futsal laki n pompuan... part lwn part... terompah yg ta berape na gergasi, galah panjang, cari gula2 dlm tepong... byk gak part 1 menang... hensem...ahahaha...

blah petang program sambong lg... belon air, bola beracun, n tarik tali!!!
mmg beshhh gile... mase maen belon air baru masok line kedue belon dah pecah...ahahahah
pastu maenlahh tarik tali... wakil part 1 semue kurus2... mmg tulang melebih2 ahaha... yg besa gagah aku sorg je XD... ref. tiop je wisel semue part 1 kene tarek ngan slamber ngan part 6 yg agak sasa... tegolek2 dak2 part 1...tp lg terok aku... siap teguling2 dr blakang ke depan... mmg muke makan tanah, mulut makan rumput, muke cala2, member g gelakkan... maen 2 game... due2 game kene seret... tali yg tarek aku jd nyer... mmg kala terok... tp best!!!
dah settel maen abg2 part 4 mintak join dorg... maen lg... seb baek dorg kuat2... tade aku beguling lg cm td tuhh...ahahahah... maen smpai 3set tp kala... yg best mase kene tarek, aku siap posing duduk... mmg kene gelak...ahahaha... last2 aku sempot ta cukop nafas... tesadai kt tepi 3minit... mmg penat time tuhh... smpai keta2 lutot... ta bole bediri... jalan pon jd huyung hayang... dptlahh hamper yg kecik dr pngurusan mase pnyampaian hadiah... alhamdulillah... walaupun penat tp best, byk kenangan mase family day tadi...

No comments:

Post a Comment