Pages

Monday, October 8, 2012

cita-cita sasterawan...

pada malam 7/10/2012 bertempat di ifc di meja luar berpayung, berjiran dengan kedai pakcik kassim telah berlakunya beberapa puluh perbualan. antaranya pasal nak sambung degree. ahli perbualan ujang, aman, epi, kpap, jebat, bella dan aku.

ada konon nak amek systemlah, recordlah. ujang ngan bella kata nak library science sbb catalog tu senang. ewah? kemaen pening aku buat benda tu weyh! borak pya borak cerita pasal number pin tak beli lagi. lepas tu tyalah ahli2 laen nak amek apa. sampai turn aku, aku ckplah nak amek sastera dgn muka confident. jap g ujang ckp "janggut kau tu sikit je, kalau janggut mcm aman baru boleh jd sasterawan" salah ke aku nak jd sasterawan? isk isk... sampai isu janggut yg sikit ni dikaitkan. hahaha... 

 "janggut kau tu sikit je, kalau janggut mcm aman baru boleh jd sasterawan"

***lepas ni jgn terkejut kenapa aku jd sasterawan pertama janggut sikit! muahahaha 

No comments:

Post a Comment