Pages

Monday, October 25, 2010

peperiksaan akhir semester 2....

assalamualaikum...
kali ni cerita dia psl exam lah kan. so exam kali ni membuatkan aku jd cuak masa stadi week, kan waktu tu carrymark kua terpampang didepan bilik lecturer... ada yg sesetengah yg soh pelajar masok dlm bilik tgk kt lecturer. so masa aku p tgk2 tu, aku plah tgk carrymark imd102(repeat paper), betapa terkejotnye aku bila aku tgk markah aku hya 8.7/40. diulangi 8.7/40. dahlah repeat paper kan. tak mcm terkejot plak aku kt situ. so dgn rancaklah aku bergerak ke bilik KP cik razak. masa tu rabu ptg, dia dan kp2 semua p meeting. berpatahlah balik aku naek bilik. esoknye khamis aku pegi lagi. tunggu pya tunggu dia takmaimai. dah nak kua time tu tiba2 cik razak masok ke pintu utama, dan aku tros mengekori rapat dia dr blkg mcm anak nak mintak bapak mainan. hahaha.. masok je dlm bilik dia, aku tros tya psl carrymark tu. ckp pya ckp rupanya ada kesalahan time bg markah, markah group assignment tak masok. buat 4 org, yg sorg dpt markah(sbb dia tolong submitkan),lg 3 kosong. gila apa. perghhh... ckp pya ckp markah aku dr 8.7 bergerak ke 24/40/ alhamdulillah, walaupun kurang tp kira untung ada pembetulan. kalau tak jmpa lg sem dpan bnda yg sama. pastu baru semngat sikit aku nak jwb paper sbb markah dah up.

so besok aku akan menduduki paper CTU151 n BEL260.
ctu dah nak overload ni, tp mintak2 Allah permudahkan. amin ya rabbal a'lamin...

No comments:

Post a Comment