Pages

Saturday, August 20, 2011

sem banyak surat wuhuuuu~~~

assalamualaikum w.b.t

semester 4.

semester yg paling banyak cabaran dlm hidup aku sepanjang di segamat. mana tak nya, dalam satu bulan yg mulia ini yakni bulan Ramadhan ni aku secara rasminya mendapat 4surat. 3surat dr hea dan 1 dr fakulti. 3surat dr hea tu adalah merupakan surat notis pemberitahuan ketidak hadiran aku ke kuliah. wahahaha 1st time dpt surat, sekali dapat 3terus smpai surat jemputan ke tatatertib. ok cerita dia bukan aku tak dtg kelas, datang cuma aku dr kelas lain tuka ke kelas lain atas faktor kelas yang bertindih. then lect suruh aku settle kan. tapi aku lambat ambil tindakan maka dapatlah notis 1 dan 2 sekali gus. kena naek mesyuarat utk tunjuk kan sbb2 kukuh kenapa tak hadir ke kuliah pada 6/9 ini. dan sekali gus amat memeranjatkan aku sbb aku bukan tak pergi kelas lgsg. itu sgt merunsingkan kepala ye. niat nak jumpa kp n lect terbantut atas sbb faktor kesihatan aku yg tak mengizinkan. kesian2 bulan2 ramadhan ni demam pastu diuji lagi dgn beberapa perkara. alhamdulillah~ Allah masih menyayangi hamba-Nya yg sorg ni :)

surat lagi 1 yg dr fakulti pulak ialah taklimat b t n. waaahhh btn aku tak pernah2 pergi dan pernah menjadi salah satu keinginan aku utk pergi. tp dpt pergi tatkala otak tgh sgt berserabut. program dijangka berlgsg pada 9-11 september. 3h2m. boleh tahan lama tu. nak taknak kena pergi juga. program lepas raya nanti. harap2 seronok ;)

No comments:

Post a Comment