Pages

Monday, May 16, 2011

dua malam berturut2.... -.-

bertarikh 12-13/5 bertempat di bandar puteri, puchong. disuatu malam yg damai, kakak aku mengajak aku pergi menemankan dia utk ke sana kerana kereta abang aku yg kerosakan starternya. ouh maka dengan itu kami pun dengan agak cergas*lambat sbnarnya sbb ada fogging* terus ke sana. sesudah sampai disana, abang pun mengajak kami pergi ke klang utk mengambil pomen kesayangannya. ouh apa punya naseb puchong ke klang? haaaaa sesudah sampai klang ambil pomen tersebut maka kami ke shahalam utk drop kakak di rumah. selepas itu kami meneruskan perjalanan ke puchong kembali. haaaaaaaaa






lokasi depan seven e sangat panas ye -.-



usaha demi usaha dilakukan oleh beliau



usaha lagi



sampai maen api tu, jgn bermaen api ye kanak kanak



ok malam kedua lokasi di bangunan mpsj puchong


usaha membuka starter



inilah rupa starter yg durjana itu!



lagi



dan lagi!



maka dengan memasukkan starter yg baru, kereta pun hidup kembali. kereta kecik yg menelan kos tinggi mencecah RM220. haaaa botak abang aku. kahkahkah. naseb baek dia banje aku makan. *walaupun aku tak buat apa haha* tenkiu abg. rosak lagi jgn ajak je. lenguh muntut. hahaha


No comments:

Post a Comment